10.2.2015

Alma-ryhmä (maahanmuuttajien alkeisryhmä) luistelee 4.2.2015.



Lounaan jälkeen menimme ryhmän kanssa luistelemaan. Sää oli hyvä. Linnalan jääkentän ympärillä oli paljon lunta ja vähän pakkasta. Oli kaunista. Eräät opiskelijat luistelivat ensimmäistä kertaa. Kaikki osaavat luistella. Koko ryhmää ilahduttaa ja huvittaa, me luistelemme, nauramme ja otamme kuvia. Lopussa me joimme kuumaa mehua ja söimme rahkapullaa. (Alma-ryhmäläisten omaa tekstiä)

Tämä on minun ensimmäinen kerta. Minua jännittää.
Kaikki osaavat hyvin!
Me autamme niitä, jotka eivät tiedä miten luistella.
 Minä kuuntelen musiikkia ja opettelen piruettia.
Tämä on hauskaa!
Minä luistelen tai minä yritän!
Oli pelottavaa, mutta hauskaa!
Seuraavan kerran se on helpompaa. Haluan oppia luistelemaan!
 
Oli mukavaa. Kiitos!


Minä osaan!





En tiedä miten luistella. Anna opetti minua luistelemaan. Oli hauskaa!

Minä pidän olla ryhmän kanssa.


Minä yritän luistella. Sitten minä osaan, mutta en hyvin.
Minä osaan luistella vähän. Oli hauskaa.
Lopussa joimme kuumaa mehua ja söimme rahkapullaa.

Joskus emme voi selittää, miten paljon meillä on hyvää aikaa!


Minä pidän lumesta ja talvesta ja haluan vielä harjoittelemaan urheilua ulkona, esimerkiksi menen hiihtämään!

Ei kommentteja: